fredag den 25. februar 2011

Velkommen!

Velkommen til min blog.

Jeg har i lang tid tænkt over, at det kunne være interessant at skrive en blog. Det kunne være om hvad som helst: Mig selv, mine interesser, værdier og målsætninger i livet eller om små ting i hverdagen der gør mig glad.

I lang tid tænkte jeg det var en dum ide. For hvorfor belemre andre med mine tanker. Jeg faldt over blog.dk og læste nogle indlæg. Da slog det mig, at nogle indlæg, for mig, virkede som det rene pladder. Jeg tænkte også, at de mennesker der skrev det, skrev fordi de havde lyst og fordi det måske hjalp dem til at komme ud med en masse ting. Alt for mange går med ting inde i sig selv og det er en glimrende måde at få det ud på.

Så derfor tænkte jeg. Jeg skal skrive en blog.

Nu får i så Mit Liv I Ojeblikke.

Det bliver forskelligt hvad jeg skriver om, og jeg aner ikke hvor mange der læser det.

Men SO What. Bare jeg får det bedre..

Enjoy...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar